HET BESTUUR

(DE MENSEN DIE DE DINGEN REGELEN)

De Vespa Scooter Club Brabant wordt bestuurd door een aantal leden.
Zie onderstaand voor meer informatie.
We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Wendy Stads
Wendy StadsPenningmeester
Ik ben al een Vespa fan/bezitter sinds mijn 16e en ben nu 43 jaar en woonachtend in Hilvarenbeek. Ik ben ook al sinds mijn 16e lid.

Sinds 2020 ben ik de nieuwe penningmeester want ik wilde na zoveel jaar wel eens iets voor de club gaan doen.

Louis van de Laar
Louis van de LaarRittencoördinator
Mijn naam is Louis van de Laar ik ben 62 jaar jong.
Ik ben trotse eigenaar van een Vespa sprint uit 1966. Ik ben in 2007 lid geworden van Vespa Scooter Club Brabant. Waar ik met veel plezier deelneem aan de toertochten georganiseerd door Vespa Scooter Club Brabant.
Sinds 2018 ben ik bestuurslid. Na een aantal jaren Technisch Adviseur geweest te zijn, ben ik sinds 2023 de Ritten Coördinator van de club.
Wij zoeken een
Wij zoeken eenTechnisch Adviseur
Vespa Scooter Club Brabant is op zoek naar een Technisch Adviseur.
Iemand voor wie de techniek van de Vespa geen geheimen kent en anderen kan adviseren bij technische problemen.
Het organiseren van sleuteldagen en het beheren van de technische documentatie (werkplaatshandboeken, instructieboekjes, bedradingsschema’s, Vespa Technica) zitten in het takenpakket.
Pierre de Bruijn
Pierre de BruijnVoorzitter
Kocht meer dan 25 jaar geleden voor 300 gulden mijn eerste Vespa: een 150 GL uit 1961. “One leads to another” zeggen ze wel eens, dus bij die ene Vespa is het niet gebleven. Al vrij snel lid geworden van de VSCB. Na al die jaren vond ik het wel eens tijd worden om iets meer voor deze mooie club te doen, vandaar mijn toetreding tot het bestuur.

AANKOMENDE

activiteiten

bekijk de hele agenda

INTERESSE GEWEKT?