OVER ONS

VESPA SCOOTER CLUB BRABANT

VOOR IEDER WAT WILS

meer dan een scooterclub

Vespa Scooter Club Brabant richt zich op alle mensen die een Vespa scooter bezitten en hun duopassagiers. Dit houdt in dat alle types Vespa welkom zijn. Zowel de klassiekers als de moderne Vespa’s, zowel motorscooters als bromscooters zijn dus van harte welkom bij deze club.

Je kunt met elke type Vespa scooter lid worden van de club. Dit kan dus zijn:

vespa 50 special

Oldtimer 50 cc

Bijvoorbeeld een v50, Special, PK

Moderne 50 cc

Denk hierbij aan een Vespa LX(V)of een Vespa S

vespa LXV

vespa 150 sprint

Oldtimer motor

Bijvoorbeeld een GL, Sprint of een PX

Moderne motor

Denk hierbij aan een Vespa Ape

vespa gts 300

Je ziet dus dat alle Vespa’s welkom zijn bij de club. Vespa heeft tientallen verschillende modellen Vespa scooters gebouwd. Deze kunnen we hier niet allemaal opnoemen. De snelheid van de gehele groep past zich aan aan de minst snelle deelnemer. Kijk dus snel op de agenda wanneer de volgende activiteit is! Mocht je meer informatie willen neem dan contact met ons op.

VOOR IEDER WAT WILS

meer dan een scooterclub

Vespa Scooter Club Brabant richt zich op alle mensen die een Vespa bezitten en hun duopassagiers. Dit houdt in dat alle types Vespa’s welkom zijn. Zowel de klassiekers als de moderne Vespa’s, als motorscooters en bromscooters zijn van harte welkom bij deze club.

Je kunt met elke type Vespa lid worden van de club. Dit kan dus zijn:

vespa 50 special

oldtimer 50cc

Bijvoorbeeld een v50, Special, PK

vespa LXV

Moderne 50 cc

Denk hierbij aan een Vespa LX(V)of een Vespa S

vespa 150 sprint

oldtimer motor

Bijvoorbeeld een GL, Sprint of een PX

vespa gts300

moderne motor

Denk hierbij aan een GT Vespa Ape

AGENDA

Je ziet dus dat alle Vespa’s welkom zijn bij de club. Vespa heeft tientallen verschillende modellen Vespa Scooters gebouwd. En deze kunnen we hier niet allemaal opnoemen. Dit wil niet zeggen dat de brommer niet welkom zijn! Er rijden altijd 50cc scooters mee. De snelheid van de gehele groep past zich aan aan de minst snelste deelnemer. Kijk dus snel op de agenda wanneer de volgende activiteit is! Mocht je meer informatie willen neem dan contact met ons op.

INTERESSE GEWEKT?

schrijf nu in

Kom gezellig bij de club

UW INTERESSE GEWEKT?