Openingsrit VC Gelderland

Dit evenement is voorbij.

Beste Vespa vrienden,

Eindelijk is het zo ver, de eerste officiële rit van onze Vespa club.
Door de versoepelingen die het RIVM heeft aangekondigd kunnen wij eindelijk weer met meer mensen samen zijn en kunnen we (letterlijk) weer op pad.
Natuurlijk moeten wij ons met zijn alle nog wel aan de de vast gestelde RIVM maatregelen houden maar dat zit na 1,5 jaar wel in ons systeem.

Door het goede nieuws en het mooi weer zijn Mariska en Wim afgelopen weekend op de Vespa’s gesprongen en hebben zij weer een mooie route voor ons uit gezet. De eerste officiële rit, ook wel bekend als de “Openingsrit” gaat gereden worden op zondag 13 juni. De rit start om 11 uur vanuit Zwolle en is ongeveer een 85 km lang.

Op verzoek van onze ritmeester willen wij jullie vragen om met een volle tank aan te komen. Tegen over de McDonalds zit een benzinepomp waar jullie de stalen rossen kunnen voorzien van de benodigde voeding. Naast een volle tank willen wij een ieders vragen om contact geld mee te nemen (2x €1,50).

Hieronder volgt de hoe, wat en waar.

Wanneer: Zondag 13 juni
Vertrektijd: 11 uur
Locatie: McDonald’s te Zwolle Noord (Flooresstraat 60, Zwolle)

Zowel bij de start locatie als bij de lunch wordt rekening gehouden met de regels van het RIVM.  Ook tijdens eventuele pauzes wordt verzocht rekening te houden met elkaar.

Mochten er leden van onze club mee willen rijden met een brom Vespa, Laat dit dan even tijdig weten!! De openingsrit is nu vooral over 60 en 80 km wegen, dit zou beteken dat we elkaar aan het de start, lunch en het einde kunnen treffen.

Bij deze… Zet zondag 13 juni in de agenda een meld je aan via onderstaande knop!

Veilige kilometers.

Groet,
Remondo Ricci

JA.. ik rijd mee!
Volg jij Vespa Club Gelderland al op Facebook?
Plaats je foto’s op Insta! Gebruik dan de Hastags #

#VCGE