Combi Rit VCZH & VSCB

Dit evenement is voorbij.

**LET OP! VERTREKPLAATS GEWIJZIGD!**

Mooie rit samen met de Vespa Club Zuid Holland.

Georganiseerd door Guido Pieters en Pim Viergever.

Hallo Vespaclub Brabant,

Aanstaande zondag 13 augustus staat de volgende rit op het programma.
Deze keer is het de Combirit met de Vespa Scooter Club Brabant. Deze keer zal de rit in het teken staan van een aantal vestingsteden en ongeveer 80 kilometer bedragen.

Gezien de afstand is de route niet geschikt voor bromscooters.

De vertrekplaats is gewijzigd omdat de uitbating ” Boven de rivieren” i.v.m. vakantie dicht is. Wij verzamelen bij camping De Mosterdpot Stadshaven 1, 4285 AZ Woudrichem. De tijd (11:00u) blijft hetzelfde.
Zelf wil ik ongeveer om 9:45 u hier in Vught vertrekken volgens de route (38km) in de bijlage. Heb jij zin om aan te sluiten, zorg dan dat jij tijdig hier in Vught bent.
 @Pierre, wil jij dit adres nog even aanpassen op de website?
Graag eventuele verder communicatie middels Whatsapp a.u.b.   Guido  06-40765891
Tot zondag.

Aanmelden blijft een pre, dan kunnen we de lunchlocatie informeren over het aantal deelnemers.

Augustus
AANMELDING