Vroege Lente Rit

Dit evenement is voorbij.

Beste Vespinistie,

De start van seizoen 2023 staat voor de deur en wij hopen dat jullie allemaal de koude wintermaanden hebben gebruikt om jullie Vespa weer in top conditie te brengen.

De start van het seizoen zal, zoals de laatste jaren gebruikelijk, beginnen met de “Vroege Lente rit” en wordt gereden op de eerste zondag van de lente….. zondag 26-03-2023. Als startpunt is gekozen voor De Oude Herberg St Lambertusstraat 72 Cromvoirt.

Hier verzamelen wij vanaf 10.30 uur met een kop koffie en starten om 11.00 uur de Vespa’s voor een prachtige rit van net geen 100 km. De route is enkel geschikt voor de motor versie van onze Vespa’s.

Ben jij geïnteresseerd in het digitaal routebestand in GPX, stuur dan even een bericht voor 19-03!!!! Naar rittencoordinator@vespaclub.nl

Let op!! Bij de algemene ledenvergadering leg ik mijn taak als rittencoördinator neer en zal ik ook geen gebruik meer maken van dit mailadres.

Veilige kilometers gewenst,

Guido Pieters